Mécanicien honnête ?
#34
Desolé de remonter ce thread.
Moi aussi j'ai fait affaire à plusieurs place et suis "tanné" quelque peu.
Est-ce que Wetune fait spécifiquement de l'entretien de aircooled genre "engine reseal" j'ai quelques leaks what else...
Leur site est très orienté course alors est-ce une bonne place d'entretien général avec quelqu'un qui connaît bien les 930.
Merci infiniment
Moi aussi j'ai fait affaire à plusieurs place et suis "tanné" quelque peu.
Est-ce que Wetune fait spécifiquement de l'entretien de aircooled genre "engine reseal" j'ai quelques leaks what else...
Leur site est très orienté course alors est-ce une bonne place d'entretien général avec quelqu'un qui connaît bien les 930.
Merci infiniment
#35
Excuse my English, but yes, Andrew can definitely take care of the work you are describing.
An air-cooled engine is fairly simple - either you know how to work on one, or you don't. Once you've dropped a thousand (?) engines, I am sure they start to look familiar. TheTurbo and IC adds some labor for disassembly/resassembly, but otherwise, no difference for seals and maintenance.
I would not hesitate to speak to Andrew at WeTune.
Best,
Matt
An air-cooled engine is fairly simple - either you know how to work on one, or you don't. Once you've dropped a thousand (?) engines, I am sure they start to look familiar. TheTurbo and IC adds some labor for disassembly/resassembly, but otherwise, no difference for seals and maintenance.
I would not hesitate to speak to Andrew at WeTune.
Best,
Matt