Track toys for sale(trailer, gt3, cayman, rv and ct70)
#20
Drifting
Hey Seb,
Why don't you and your dad pick up a pair of air cooled dinosaurs like mine and join the power
steering challenged crowd !
Ian and i sure could use the competition as there are too many GT3's anyways ... lol
Bonne chance
Phil
Why don't you and your dad pick up a pair of air cooled dinosaurs like mine and join the power
steering challenged crowd !
Ian and i sure could use the competition as there are too many GT3's anyways ... lol
Bonne chance
Phil
#21
Race Car
Thread Starter
hahaha phil,
i dont have enough muscles like you to be able to join the power steering crowd lol
i must agree that it would be lot more equal
thanks for the words
#23
Instructor
Join Date: Nov 2009
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Sorry to hear that Seb.
But like others said, and it is not meant lightly.
For $5K, a track ready 944NA. Probably cheaper than what the insurance will charge you yearly just to cover the above... probably not as fast as a GT3, but in good hands, likely just as much fun.
But like others said, and it is not meant lightly.
For $5K, a track ready 944NA. Probably cheaper than what the insurance will charge you yearly just to cover the above... probably not as fast as a GT3, but in good hands, likely just as much fun.
#25
Instructor
Join Date: Jan 2012
Location: Montréal, Québec
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C'est fou mais tu me fait tellement réaliser que lapper avec une auto cher combien tu peux perdre.
Si je retourne a la track je refait un projet evo8 mais pas avec 404whp comme mon ancienne mais 500whp fiable.
Ca lap plus vite qu'une gt3 les doigts dans le nez et coute 10x moins cher.
Je savais pas que les assurances couvrait pas sur la track...issshhh.
Si je retourne a la track je refait un projet evo8 mais pas avec 404whp comme mon ancienne mais 500whp fiable.
Ca lap plus vite qu'une gt3 les doigts dans le nez et coute 10x moins cher.
Je savais pas que les assurances couvrait pas sur la track...issshhh.
#26
C'est fou mais tu me fait tellement réaliser que lapper avec une auto cher combien tu peux perdre.
Si je retourne a la track je refait un projet evo8 mais pas avec 404whp comme mon ancienne mais 500whp fiable.
Ca lap plus vite qu'une gt3 les doigts dans le nez et coute 10x moins cher.
Je savais pas que les assurances couvrait pas sur la track...issshhh.
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Ca lap plus vite qu'une gt3 les doigts dans le nez et coute 10x moins cher.
Je savais pas que les assurances couvrait pas sur la track...issshhh.
Are you sure?