Rennlist - Porsche Discussion Forums

Rennlist - Porsche Discussion Forums (https://rennlist.com/forums/)
-   Nederlands (https://rennlist.com/forums/nederlands-163/)
-   -   'k heb er weer eentje uit nederland weggepikt (https://rennlist.com/forums/nederlands/584071-k-heb-er-weer-eentje-uit-nederland-weggepikt.html)

riviera455 08-08-2010 02:28 PM

'k heb er weer eentje uit nederland weggepikt
 
ja, 'k heb net een 928 gekocht in nederland,,ook men buick heb ik daar gevonden.
ik hoop dat jullie nederlanders het me niet kwalijk nemen:cheers:

de "markt" in belgie was maar mager,
ik ben dan maar in nederland gaan zoeken en heel snel heb ik een wagen gevonden die me aanstond.mooie nieuwe lak, 100.000 miles,,mooi bewaard interieur, motor en bak is natuurlijk afwachten al klonk alles heel zuiver,de oliedruk stond op maximuum. het is een amerikaanse import, dus of de gelopen miles kloppen is een raadsel,,al ziet het interieur er uit zoals het moet. tis niet men eerste wagen met 160.000 km.
ik hoop hier wat hulp te vinden mocht er een probleem opduiken. want op het eerste zicht is het een complexe wagen.
kben wel wat bang geworden, daar ik overal lees dat de onderdelen heel duur zijn, dat er veel defecten optreden.
nu, men buick had de eerste jaren heel veel herstellingen nodig die ook duur waren ,ik ben ecchter altijd thuisgeraakt met men pannes. nu rijd ik er mee naar elke bestemming.
ik hoop dat het meevalt met de 928, dat een onderdeel duur is vind ik zo erg nog niet, het vinden is wat anders.
een paar goeie adressen waar je onderdelen kan bestellen zou leuk zijn.owel nieuw als tweedehandse.

eeneuh,,zitten er hier eigelijk wel belgen op dit forum?

968ClubSport 08-24-2016 04:58 AM

Proficiat!

Enja hoor, er zijn hier zeker Belgen :)

928Belgium 10-04-2016 06:25 AM

Hier nog een Belg, Ik ben in bezit van een 928 sinds eind Mei.
Deze ben ik ook in Nederland gaan halen nadat hij daar bijna 10 jaar heeft stil gestaan.
Gelukkig heeft de vorige eigenaar hem wel goed proberen te conserveren gedurende die periode.
Maar er is wel wat werk aan en idd, bij prijzen van sommige onderdelen verschiet ik soms wel.

Nieuwe onderdelen heb ik al via volgende kanalen gevonden:
- rosepassion.com
- partacus.de (handige site als je het originele porschenummer hebt, te vinden in PET-catalogus die gemakkelijk op internet te vinden is)
- Vankessel sportscars in Nederland
- En ook al een paar onderdelen in officiële Porsche garage te Drogenbos gaan halen, ze zijn daar net zo veel duurder en goeie service, bestellen via mail en meestal krijg je volgende dag sms dat het onderdeel klaar ligt

2dehands ben ik al een paar zaken gaan halen bij een Porsche recup in Mazenzele (Tussen Brussel en Aalst) Daar hebben ze veel liggen, soms prijzig maar veel zaken kan je nu eenmaal niet nieuw vinden.
In Hulst is er ook iemand die het één en andere 2dehands heeft liggen, nog alleen maar contact gehad via mail maar ik heb er nog niks effectief gekocht.

Ah ja, veel service-onderdelen (filters, riemen,...) heb ik een pak goedkoper gekocht via mister-auto.be

Van waar ben jij ergens?


All times are GMT -3. The time now is 12:04 AM.


© 2024 MH Sub I, LLC dba Internet Brands